Szalay, Eszter (2013) „Update” your status! : A Facebook, mint marketing eszköz elemzése a Norbi Update márka példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szalay_Eszter.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
468kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szalay_Eszter.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Média és kommunikáció Információgazdaság |
Azonosító kód: | 6658 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 20 Feb 2014 14:26 |
Utolsó változtatás: | 20 Feb 2014 14:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap