„Update” your status! : A Facebook, mint marketing eszköz elemzése a Norbi Update márka példáján keresztül

Szalay, Eszter (2013) „Update” your status! : A Facebook, mint marketing eszköz elemzése a Norbi Update márka példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szalay_Eszter.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
468kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szalay_Eszter.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Média és kommunikáció
Információgazdaság
Azonosító kód:6658
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:20 Feb 2014 14:26
Utolsó változtatás:20 Feb 2014 14:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap