Kovács, Dorottya (2013) A vizuális közösségi média hatása a márkaközösségre az Instagram példáján keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Média és kommunikáció Információgazdaság |
Azonosító kód: | 6651 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 20 Feb 2014 12:51 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:06 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap