A 2/3-os választás kampányai : A 2010-es országgyűlési választások kampányainak elemzése, illetve a politikai piac gazdasági analógiája

Vámosi, Balázs (2013) A 2/3-os választás kampányai : A 2010-es országgyűlési választások kampányainak elemzése, illetve a politikai piac gazdasági analógiája. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325145545.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325145545.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. helyezett
Témakör:Politikatudomány
Marketing
Azonosító kód:6225
Elhelyezés dátuma:31 Júl 2013 08:32
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:02

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap