Kurucz, Tünde Dalma (2012) Politikai kultuszmárka-közösségek, mint vallási csoportosulások : A Fidelitas példáján bemutatva. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kurucz_Tunde_Dalma.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kurucz_Tunde_Dalma.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Political science Marketing Sociology |
ID Code: | 5921 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 15 Feb 2013 09:05 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:58 |
Repository Staff Only: item control page