Politikai kultuszmárka-közösségek, mint vallási csoportosulások : A Fidelitas példáján bemutatva

Kurucz, Tünde Dalma (2012) Politikai kultuszmárka-közösségek, mint vallási csoportosulások : A Fidelitas példáján bemutatva. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kurucz_Tunde_Dalma.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kurucz_Tunde_Dalma.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Political science
Marketing
Sociology
ID Code:5921
Specialisation:Marketing szak
Deposited On:15 Feb 2013 09:05
Last Modified:02 Jul 2016 20:58

Repository Staff Only: item control page