Politikai kultuszmárka-közösségek, mint vallási csoportosulások : A Fidelitas példáján bemutatva

Kurucz, Tünde Dalma (2012) Politikai kultuszmárka-közösségek, mint vallási csoportosulások : A Fidelitas példáján bemutatva. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kurucz_Tunde_Dalma.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kurucz_Tunde_Dalma.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Politikatudomány
Marketing
Szociológia
Azonosító kód:5921
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:15 Feb 2013 09:05
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:58

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap