Farkas, Júlia (2012) Reklámozás a tematikus csatornákon : Potenciális lehetőség a hirdetők számára, elsősorban a gyermekcsatornák szemszögéből vizsgálva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farkas_Julia.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
760kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farkas_Julia.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 5726 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 26 Nov 2012 10:21 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:55 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap