Mérhető(bb) Médium : Az “viewable impression” mutatószám megjelenésének és digitális médiapiacra gyakorolt hatásának elemzése

Csepregi, Dániel (2012) Mérhető(bb) Médium : Az “viewable impression” mutatószám megjelenésének és digitális médiapiacra gyakorolt hatásának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Média és kommunikáció
Információgazdaság
Azonosító kód:5722
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:26 Nov 2012 09:02
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:55

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap