Szenior ügyintézői fejlesztés problematikája a Call Centerben : Avagy tapasztalt (4+ év) Call Center ügyintézők fejlesztése vagy inkább összpontosítás az újak képzésére

Dúll, Erzsébet (2012) Szenior ügyintézői fejlesztés problematikája a Call Centerben : Avagy tapasztalt (4+ év) Call Center ügyintézők fejlesztése vagy inkább összpontosítás az újak képzésére. Postgraduális szakdolgozat, BCE, Közgazdasági Továbbképző Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:Postgraduális szakdolgozat
Témakör:Emberi erőforrás menedzsment
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:5329
Képzés/szak:Ügyfélkapcsolati szak
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2012 07:33
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:51

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap