Kollektív márka mint közös erőforrás : Helyi termékek reputációja és a sikeres közösségi kormányzás feltételei

Bördős, Katalin (2012) Kollektív márka mint közös erőforrás : Helyi termékek reputációja és a sikeres közösségi kormányzás feltételei. TDK dolgozat, BCE, Agrárközgazdasági szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326151907.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326151907.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. helyezett
Témakör:Regionális gazdaság
Azonosító kód:5254
Elhelyezés dátuma:09 Okt 2012 08:42
Utolsó változtatás:09 Okt 2012 08:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap