Kulturális marketing és mű�vészetmenedzsment : A kortárs �művészetek megjelenése és marketingkommunikációja a Trafó – Kortárs Mű�vészetek Házában

Major, Kinga (2012) Kulturális marketing és mű�vészetmenedzsment : A kortárs �művészetek megjelenése és marketingkommunikációja a Trafó – Kortárs Mű�vészetek Házában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:4879
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:25 Szept 2012 13:17
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:47

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap