A naturálisan sokkoló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra : Ásóka és a Parodontax reklámkoncepciójának elemzése

Balázs, Katalin (2012) A naturálisan sokkoló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra : Ásóka és a Parodontax reklámkoncepciójának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
949kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:4837
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:25 Szept 2012 07:34
Utolsó változtatás:25 Szept 2012 07:34

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap