Vásárlói döntések kognitív magyarázata

Herpai, Levente (2012) Vásárlói döntések kognitív magyarázata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Herpai_Levente.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
730kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Herpai_Levente.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Pszichológia
Azonosító kód:4825
Képzés/szak:Közgazdasági elemző szak
Elhelyezés dátuma:24 Szept 2012 14:14
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:46

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap