Herpai, Levente (2012) Vásárlói döntések kognitív magyarázata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Herpai_Levente.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
730kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Herpai_Levente.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Pszichológia |
Azonosító kód: | 4825 |
Képzés/szak: | Közgazdasági elemző szak |
Elhelyezés dátuma: | 24 Szept 2012 14:14 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:46 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap