A tér keltette örömérzet : A környezet fogyasztásban játszott szerepe, szükségletkielégítő jellege

Hévei, Sára (2012) A tér keltette örömérzet : A környezet fogyasztásban játszott szerepe, szükségletkielégítő jellege. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hevei_Sara.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
14MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hevei_Sara.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:4716
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:14 Szept 2012 08:31
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap