Online viselkedés alapú hirdetések és magyarországi szerepük

Erőss, Csaba (2012) Online viselkedés alapú hirdetések és magyarországi szerepük. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Eross_Csaba.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Eross_Csaba.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:4714
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:14 Szept 2012 08:24
Utolsó változtatás:14 Szept 2012 08:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap