Erőss, Csaba (2012) Online viselkedés alapú hirdetések és magyarországi szerepük. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Eross_Csaba.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Eross_Csaba.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 4714 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 14 Szept 2012 08:24 |
Utolsó változtatás: | 14 Szept 2012 08:24 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap