Tóth, Marcell (2011) Okostelefon, mint marketing csatorna a hitel- és pénzintézeti szektorban : A Budapest Bank okostelefon alkalmazása által nyújtott piaci- és marketing lehetőségek és perspektívák. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Pénzügy Közlekedés, távközlés Marketing |
Azonosító kód: | 4442 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 08 Máj 2012 08:16 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:42 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap