Új generáció a magyar kifutókon : Egyediség kontra megfizethető ár avagy a magyar divatpiac ellentmondásainak kérdése három fiatal magyar divattervező márkájának példáján keresztül

Barta, Enikő (2011) Új generáció a magyar kifutókon : Egyediség kontra megfizethető ár avagy a magyar divatpiac ellentmondásainak kérdése három fiatal magyar divattervező márkájának példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
844kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Ipar
Azonosító kód:4400
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:07 Máj 2012 08:19
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap