Szegedi, László (2011) Marketing a filmiparban : A hollywoodi és a magyar filmek marketing kommunikációs eszközeinek bemutatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szegedi_Laszlo.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szegedi_Laszlo.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport |
Azonosító kód: | 4392 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 03 Máj 2012 12:57 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:42 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap