Poprády, Barbara (2011) Luxusfogyasztás eltérő kultúrák tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Poprady_Barbara.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
762kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Poprady_Barbara.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia |
Azonosító kód: | 4390 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 03 Máj 2012 12:46 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:42 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap