Mihálka, Judit Réka (2011) Rajongói közösség építése a XXI. századi zeneiparban a 30 Seconds To Mars példáján : Avagy megfogalmazható tanulságok márkákat építő vállalatvezetők számára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mihalka_Judit_Reka.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mihalka_Judit_Reka.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport |
Azonosító kód: | 4383 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 03 Máj 2012 07:54 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:42 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap