Gupalo, Alina (2011) Intergenerációs hatások a fogyasztói magatartásban : A pénzügyi döntéshozatal elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gupalo_Alina.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
768kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gupalo_Alina.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Pénzügy Marketing Szociológia |
Azonosító kód: | 4377 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 03 Máj 2012 07:28 |
Utolsó változtatás: | 03 Máj 2012 07:28 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap