Ferenczi, Tamás (2011) A marketing hatása a sportiparra: a pénzközpontúság; és a CSR, mint kiút. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ferenczi_Tamas.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
672kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ferenczi_Tamas.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport |
Azonosító kód: | 4373 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 03 Máj 2012 06:46 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:42 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap