Csonka, Alexandra (2011) A Help kampány eredményessége a magyar fiatalok körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Csonka_Alexandra.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Csonka_Alexandra.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy |
Azonosító kód: | 4372 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 02 Máj 2012 14:25 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:42 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap