Az Ourfashion ruházati márka magyarországi piaci bevezetésének marketingterve

Bujdosó, Bianka (2011) Az Ourfashion ruházati márka magyarországi piaci bevezetésének marketingterve. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bujdoso_Bianka.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bujdoso_Bianka.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:4369
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:02 Máj 2012 14:13
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:41

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap