Bujdosó, Bianka (2011) Az Ourfashion ruházati márka magyarországi piaci bevezetésének marketingterve. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bujdoso_Bianka.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bujdoso_Bianka.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 4369 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 02 Máj 2012 14:13 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:41 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap