A vizuális illúziók figyelemfelkeltő hatása a reklámokban

Kozslik, István (2011) A vizuális illúziók figyelemfelkeltő hatása a reklámokban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kozslik_Istvan.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
18MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kozslik_Istvan.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:4338
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Ápr 2012 09:25
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:41

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap