A művészeti fesztivál marketing elméleti kérdései : Ajánlások a hazai művészeti fesztiválok marketing tevékenységének továbbfejlesztéséhez

Zöldi, Eszter (2011) A művészeti fesztivál marketing elméleti kérdései : Ajánlások a hazai művészeti fesztiválok marketing tevékenységének továbbfejlesztéséhez. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:4322
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Ápr 2012 07:41
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:41

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap