Turisztikai Desztinációs Menedzsment (TDM): Egy új törekvés Magyarországon a turisztikai termékfejlesztés érdekében

Csengődi, Krisztina Klaudia (2011) Turisztikai Desztinációs Menedzsment (TDM): Egy új törekvés Magyarországon a turisztikai termékfejlesztés érdekében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
983kB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:4314
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Ápr 2012 06:55
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:41

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap