Tari, Anita (2011) A testdíszítés, mint egyre népszerűbb önkifejezési forma és piaci lehetőség. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Tari_Anita.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
913kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Tari_Anita.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia |
Azonosító kód: | 3981 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 01 Dec 2011 12:33 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap