Bormarketing : A magyar borok értékesítési lehetőségei, kiemelt tekintettel a fiatal magyar fogyasztókra

Szemere, András (2011) Bormarketing : A magyar borok értékesítési lehetőségei, kiemelt tekintettel a fiatal magyar fogyasztókra. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szemere_Andras.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
491kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szemere_Andras.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Agriculture
ID Code:3980
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:01 Dec 2011 12:30
Last Modified:02 Jul 2016 20:37

Repository Staff Only: item control page