Bormarketing : A magyar borok értékesítési lehetőségei, kiemelt tekintettel a fiatal magyar fogyasztókra

Szemere, András (2011) Bormarketing : A magyar borok értékesítési lehetőségei, kiemelt tekintettel a fiatal magyar fogyasztókra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szemere_Andras.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
491kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szemere_Andras.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Mezőgazdaság
Azonosító kód:3980
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:01 Dec 2011 12:30
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap