Szemere, András (2011) Bormarketing : A magyar borok értékesítési lehetőségei, kiemelt tekintettel a fiatal magyar fogyasztókra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szemere_Andras.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
491kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szemere_Andras.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Mezőgazdaság |
Azonosító kód: | 3980 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 01 Dec 2011 12:30 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap