Pozicionálási utak, márkaimázs, verseny : A Red Bull és az energiaital piac elemzése

Rebák, Adrienn (2011) Pozicionálási utak, márkaimázs, verseny : A Red Bull és az energiaital piac elemzése. Szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rebak_Adrienn.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rebak_Adrienn.pdf


Tétel típus:Szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:3979
Képzés/szak:Közgazdász-gazdálkodási Szak
Elhelyezés dátuma:01 Dec 2011 12:26
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap