Rebák, Adrienn (2011) Pozicionálási utak, márkaimázs, verseny : A Red Bull és az energiaital piac elemzése. Szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rebak_Adrienn.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rebak_Adrienn.pdf
Tétel típus: | Szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia |
Azonosító kód: | 3979 |
Képzés/szak: | Közgazdász-gazdálkodási Szak |
Elhelyezés dátuma: | 01 Dec 2011 12:26 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap