Janecskó, Eszter (2011) Gyermekek az élelmiszerreklámok kereszttüzében - avagy hogyan befolyásolják a hirdetések a gyermekek étkezését. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janecsko_Eszter.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
727kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janecsko_Eszter.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Agriculture |
ID Code: | 3971 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 01 Dec 2011 09:55 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:37 |
Repository Staff Only: item control page