Janecskó, Eszter (2011) Gyermekek az élelmiszerreklámok kereszttüzében - avagy hogyan befolyásolják a hirdetések a gyermekek étkezését. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janecsko_Eszter.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
727kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janecsko_Eszter.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Mezőgazdaság |
Azonosító kód: | 3971 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 01 Dec 2011 09:55 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap