Gyermekek az élelmiszerreklámok kereszttüzében - avagy hogyan befolyásolják a hirdetések a gyermekek étkezését

Janecskó, Eszter (2011) Gyermekek az élelmiszerreklámok kereszttüzében - avagy hogyan befolyásolják a hirdetések a gyermekek étkezését. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janecsko_Eszter.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
727kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janecsko_Eszter.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Mezőgazdaság
Azonosító kód:3971
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:01 Dec 2011 09:55
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap