Hantos, Zoltán Antal (2011) Az amatőr zenekarok innovatív marketingmenedzsmentje. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hantos_Zoltan_Antal1.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hantos_Zoltan_Antal1.pdf
Tétel típus: | Szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport Innováció, tudásgazdaság |
Azonosító kód: | 3968 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási-kommunikáció Szak |
Elhelyezés dátuma: | 01 Dec 2011 08:46 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap