Kulturális intézmények marketingje, fókuszban a márkaépítéssel : Esettanulmány : A Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum mint kulturális márka

Halász, Johanna (2011) Kulturális intézmények marketingje, fókuszban a márkaépítéssel : Esettanulmány : A Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum mint kulturális márka. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Halasz_Johanna.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
956kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Halasz_Johanna.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:3967
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:01 Dec 2011 08:40
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap