Osztrák-magyar márkaháború, avagy Magyarország és Ausztria országmárkájának összehasonlító elemzése

Guóth, Patrik (2011) Osztrák-magyar márkaháború, avagy Magyarország és Ausztria országmárkájának összehasonlító elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Guoth_Patrik.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
786kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Guoth_Patrik.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:3965
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:01 Dec 2011 08:32
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap