Guóth, Patrik (2011) Osztrák-magyar márkaháború, avagy Magyarország és Ausztria országmárkájának összehasonlító elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Guoth_Patrik.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
786kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Guoth_Patrik.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 3965 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 01 Dec 2011 08:32 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap