Osztrák-magyar márkaháború, avagy Magyarország és Ausztria országmárkájának összehasonlító elemzése

Guóth, Patrik (2011) Osztrák-magyar márkaháború, avagy Magyarország és Ausztria országmárkájának összehasonlító elemzése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/GP_20110328102541.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/GP_20110328102541.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. helyezett
Témakör:Marketing
Nemzetközi kapcsolatok
Azonosító kód:3282
Elhelyezés dátuma:24 Máj 2011 11:41
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:30

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap