Guóth, Patrik (2011) Osztrák-magyar márkaháború, avagy Magyarország és Ausztria országmárkájának összehasonlító elemzése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/GP_20110328102541.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/GP_20110328102541.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 3. helyezett |
Témakör: | Marketing Nemzetközi kapcsolatok |
Azonosító kód: | 3282 |
Elhelyezés dátuma: | 24 Máj 2011 11:41 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:30 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap