Treiber, Krisztina (2011) A koncertek, mint szolgáltatások, Középpontban a fogyasztók. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
862kB |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a koncertek, mint szolgáltatások elméleti keretrendszerét vizsgálja. Az elméleti megalapozás után kvalitatív kutatással (blog elezmés) vizsgáltam, milyen tényezők befolyásolják a koncertek nyújtotta élmények kialakulását és minőségét, egyrészt a szolgáltatók, másrészt a jelen lévő közösség befolyása által. A koncert által nyújtott élmény szoros kapcsolatban van az emberek Én fogalmával. A koncertek az Én bemutatásának helyszínéül szolgálnak, melynek eszközei a rituálék. Mivel a koncertekre is érvényes a HIPI-elv, nem egyszerű a koncertek marketingstratégiájának kidolgozása. Kutatásom célja azoknak a tényezőknek a feltárása, melyek segítségével jobban meg lehet ragadni a fogyasztók figyelmét, és melyek segítségével a fogyasztói igények minél magasabb szintű kielégítése valósulhat meg.
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. helyezett |
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 3216 |
Elhelyezés dátuma: | 17 Máj 2011 08:59 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:29 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap