Lőrincz, Emil Dávid and Sz. Kis, Júlia (2010) A co-creation, mint az értékteremtés egy új formája. TDK dolgozat, BCE, Vállalatgazdaságtan szekció.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
377kB |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az értékteremtés új paradigmájával foglalkozik, mely a vállalat és fogyasztó interakciójára épül. A gondolatmenet abból az állításból ered, hogy a co-creation (közös alkotás) a fogyasztói érték növekedéséhez vezet. Ennek kapcsán két központi kérdést vizsgálunk: 1. Milyen társadalmi és gazdasági változások ágyazták meg a jelenség kontextusát? 2. Milyen forrásból ered az addicionális fogyasztói értéknövekedés? Hipotézisünk az újonnan létrejövő értéket kívánja magyarázni. A dolgozat során azt kívánjuk belátni, hogy a fogyasztó birtokában álló tacit tudás kiaknázása teremti meg potenciálisan a fogyasztói igények magasabb szinten történő kielégítését. Vizsgálódásunk módszerében vállalatelméleti eszközökkel operálunk. A vállalatok tudás alapú megközelítése és a hálózatelméletek segítségével mutatjuk be az értékteremtés új folyamatát.
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 2. helyezett |
Témakör: | Vállalati vezetés és politika |
Azonosító kód: | 3082 |
Elhelyezés dátuma: | 08 Márc 2011 18:06 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:28 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap