Szoleczki, Zoltán (2010) Zeneipar 2.0 - Üzleti modellváltás a zeneiparban. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai menedzsment szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SZZ_20100330041040.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SZZ_20100330041040.pdf
Absztrakt (kivonat)
Az utóbbi tíz évben, a kreatív iparágak, mint a szoftver, film, könyv és zeneipar, hatalmas változáson mentek keresztül. Az internet hatására megváltoztak a fogyasztói igények, amire válaszul a korábbi iparági szerkezetek omladozni kezdtek. A zeneipar e változásoknak az egyik legkomolyabb, legaktuálisabb érintettje. A probléma aktualitása, a zene és a stratégia iránti lelkesedésem indította meg kutatásomat a témában. Dolgozatom célja, hogy bebizonyítsa, a napjainkban gyakran hangoztatott közhellyel ellentétben, a zeneipar nincs üzleti válságban, helyette egy olyan változást élünk meg, amely során a zeneipar, (a kreatív iparágak zászlóshajójaként) elsőként húzhat igazán hasznot a digitális gazdaságból. A kérdés, milyen innovatív üzleti modellekkel érhető ez el?
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 3. helyezett |
Témakör: | Kultúra, közművelődés, sport Vállalati vezetés és politika |
Azonosító kód: | 3061 |
Elhelyezés dátuma: | 08 Márc 2011 14:39 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:27 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap