Fiatalok és a sör. A 18-25 éves fiatalok sörfogyasztási és vásárlási szokásai valamint a Heineken márka megítélése

Szarvas, Boglárka Sára (2010) Fiatalok és a sör. A 18-25 éves fiatalok sörfogyasztási és vásárlási szokásai valamint a Heineken márka megítélése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:2861
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:10 Jan 2011 14:25
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:25

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap