„Az orvos maga is gyógyszer”. Az emberi tényező szerepe a kórházi szolgáltatásban – marketing szemléletű megközelítés

Gy, Krisztina (2010) „Az orvos maga is gyógyszer”. Az emberi tényező szerepe a kórházi szolgáltatásban – marketing szemléletű megközelítés. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
546kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Azonosító kód:2816
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:05 Jan 2011 12:04
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:25

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap