Fogarasi, Dóra Eszter (2010) Trükkös tükrök. A Canon és a Nikon marketing eszköztárának elemzése fogyasztói szemszögből, és a vásárlói döntési folyamatok bemutatása a digitális tükörreflexes fényképezőgépek piacán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 2806 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 05 Jan 2011 10:00 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:25 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap