A politika marketingje, a marketing politikája. A politikai marketing elemeinek megjelenése a 2010. október 3-ai, magyar helyhatósági választásokon, a parlamenti pártok kampánystratégiáján keresztül bemutatva.

Farkas, Örs (2010) A politika marketingje, a marketing politikája. A politikai marketing elemeinek megjelenése a 2010. október 3-ai, magyar helyhatósági választásokon, a parlamenti pártok kampánystratégiáján keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Politikatudomány
Marketing
Azonosító kód:2801
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:04 Jan 2011 14:58
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:25

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap