A Balaton imázsa Németországban : A német célcsoport körében végzett turisztikai marketing szempontú vizsgálat a Balaton megítéléséről

Csanaki, Tímea (2009) A Balaton imázsa Németországban : A német célcsoport körében végzett turisztikai marketing szempontú vizsgálat a Balaton megítéléséről. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:1821
Képzés/szak:Kereskedelem és Marketing Szak
Elhelyezés dátuma:25 Máj 2010 11:49
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:15

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap