Co-labour, co-create, co-branding - Hogyan növelhető a vállalat fogyasztók által észlelt márkaértéke a képzőművészeti kompetencia termékfejlesztésben történő alkalmazásával? = Co-labour, co-create, co-branding - How to increase the consumer perceived brand value by applying artistic competence in product development?

Kereszty, Loránd (2023) Co-labour, co-create, co-branding - Hogyan növelhető a vállalat fogyasztók által észlelt márkaértéke a képzőművészeti kompetencia termékfejlesztésben történő alkalmazásával? = Co-labour, co-create, co-branding - How to increase the consumer perceived brand value by applying artistic competence in product development? TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_kereszty_l_2023.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_kereszty_l_2023.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. díj
Témakör:Marketing
Azonosító kód:15729
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:20 Nov 2023 13:40
Utolsó változtatás:20 Nov 2023 13:40

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap