Hamecz, Anna Rebeka (2023) Transzgresszió hatása a sportfogyasztói magatartásra. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Holisztikus marketingkommunikációs szemléletmód. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_hamecz_a_r_2023.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
915kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_hamecz_a_r_2023.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 2. díj |
Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport |
Azonosító kód: | 15715 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 17 Nov 2023 11:23 |
Utolsó változtatás: | 17 Nov 2023 11:23 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap