Faragó, Emma (2023) Szponzorációk hatása a könnyűzenei fesztiválokra Magyarországon. TDK dolgozat, BCE, Turizmus – Turizmusmarketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_farago_e_2023.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
449kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_farago_e_2023.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 2. díj |
Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport |
Azonosító kód: | 15697 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing |
Elhelyezés dátuma: | 16 Nov 2023 14:55 |
Utolsó változtatás: | 16 Nov 2023 14:55 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap