Lovász, Barnabás (2021) Miért is nézzük mi magyarok a Premier League-t? Az attitűdbéli lojalitás, a szurkolói motiváció és az identifikáció hatása a szatellit szurkolók fogyasztói magatartására. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/lovasz_b_2021.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/lovasz_b_2021.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport Pszichológia |
Azonosító kód: | 15599 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 17 Máj 2023 09:44 |
Utolsó változtatás: | 17 Máj 2023 09:44 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap