A divatmárkák CSR kampányainak hatása a fiatalokban kialakult márkaimázs megváltozására = The Influence of Fashion Brand CSR Campaigns on Shifting the Pre-existing Brand Image of Young Customers

Csányi, Kristóf (2021) A divatmárkák CSR kampányainak hatása a fiatalokban kialakult márkaimázs megváltozására = The Influence of Fashion Brand CSR Campaigns on Shifting the Pre-existing Brand Image of Young Customers. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Marketing
Azonosító kód:15532
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:08 Máj 2023 13:54
Utolsó változtatás:08 Máj 2023 13:54

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap